Wednesday 9 May 2012

KEDAI BUKU DUNIA ILMU

since my foundation study finished. i got a job to fill my routine from getting bored. a job at a little book store. mula-mula. awkward tak payah nk cakap. senyap je memanjang. tanya sepatah jawab sepatah . seolah-olah aku ni seorang manusia yang pendiam apadahal bising. hhahaa. lucu bila diingatkan. seorang lagi pekerja kat situ sesangatlah baik. dia cakap kalau tak tahu tanya jangan duduk senyap je. aku segan lagi masa tu. bos aku lak okay tapi kalau ada yang dia tak suka . dia akan buat muka. tapi sebenarnya kalau kena angin dia. gila-gila gak. hahah. hampir seminggu aku di situ membuatkan aku sangat-sangat rapat dgn diorang. haha.. kak eika sangat sporting. aku rapat dgn dia compared to my boss,kak eifa. perkara yang paling aku suka tentang diorang ialah diorang sangat baik.tak gedik,tak kedekut, perangai gila-gila. kerja kat situ . aku bukan kenal diorang aje. tapi hampir semua keluarga bos aku. dengan emak bos aku pon aku baik,siap boleh dibawa bergurau lagi. sporting  habis. susah nak dapat pengalaman macam ni tau. hahah. jangan jeles kepada pembaca sekalian. kalau korang nak tau. kitaorang kje memang rilek la. siap boleh main handset,baca majalah, main game pon boleh. hepi sangat kerja kat citu. hahaha. alhamdullilah aku panjatkan kepada NYA kerana sudi memberi peluang keemasan macam ini kepada diri ini.

No comments:

Post a Comment